0
Vapcell P30 18650 3000mah 20A/35A

Προδιαγραφές μπαταρίας

Ακολουθώντας το άρθρο για τα βασικά χαρακτηριστικά του 18650 και άλλων μπαταριών , παρακάτω θα βρείτε τα λιγότερο γνωστά χαρακτηριστικά τους,

τα οποία είναι επίσης σημαντικά αν θέλετε να βελτιστοποιήσετε την επιλογή σας.

Η εσωτερική αντίσταση, η πτώση τάσης, η ονομαστική τάση, η χημεία και ο ρυθμός εκφόρτισης δεν θα κρύβουν πλέον κανένα μυστικό για εσάς.

Αυτό το άρθρο δεν είναι απαραίτητο όταν επιλέγετε τις μπαταρίες σας, αυτός ήταν ο σκοπός του προηγούμενου άρθρου μας.

Αυτό το άρθρο απευθύνεται σε geek που θέλουν να μάθουν για συγκεκριμένους μηχανισμούς,

σε όσους θέλουν να βελτιστοποιήσουν το άτμισμά τους με μηχανικά mods και στους περίεργους ανάμεσά σας που δεν αντιπαθούν κάποια μαθηματικά.

Είναι ευτυχώς δυνατό να ζήσετε μια εξαιρετικά ευχάριστη εμπειρία ατμίσματος χωρίς να έχετε ιδέα για το τι θα ακολουθήσει!

Ωστόσο, θα συναντήσετε κάποια ορολογία που εμφανίζεται σε ομάδες ή φόρουμ, η οποία συχνά συγχέεται ή ερμηνεύεται εσφαλμένα.

Η ανάγνωση αυτού του άρθρου δεν θα σας δώσει προσόντα ηλεκτροχημικής μηχανικής, αλλά θα ξεκαθαρίσει μερικούς μύθους,

επιτρέποντάς σας να βελτιστοποιήσετε πραγματικά την επιλογή και τη χρήση των μπαταριών σας.

Εσωτερική αντίσταση

Η εσωτερική αντίσταση μιας μπαταρίας είναι… ακριβώς αυτή.

Φαίνεται αδιανόητο, καθώς μια μπαταρία παράγει ηλεκτρισμό, φαίνεται να είναι ανόητο να μιλάμε για την αντίστασή της:

Αν παράγει ηλεκτρισμό, πώς μπορεί να είναι ανθεκτική στη ροή του ρεύματος; Κοιτάζοντας το εξωτερικά, όντως παράγει τάση, αλλά εσωτερικά, έχει πραγματικά αντίσταση.

Τα ιόντα κυκλοφορούν στο εσωτερικό και η ειδική αντίστασή τους συνδέεται με αυτή των υλικών που χρησιμοποιούνται και τις εσωτερικές τους επαφές.

Η ηλεκτρική ενέργεια ρέει στην μπαταρία μέσω αγωγών που, όπως όλα τα μέταλλα, έχουν ειδική ειδική αντίσταση. Έχει επίσης, για τους καθαρολόγους, μια ιοντική αντίσταση.

Αυτή η εσωτερική αντίσταση είναι πολύ χαμηλή καθώς μετριέται σε milliohm, ή χιλιοστά των ohms, και ωστόσο έχει σημαντικό αντίκτυπο στη λειτουργία της μπαταρίας.

Προδιαγραφές μπαταρίας

Είναι αρχικά υπεύθυνο για την αύξηση της θερμοκρασίας της μπαταρίας όταν χρησιμοποιείται.

Μια μπαταρία στην οποία τα εξαρτήματα είχαν τέλεια αγωγιμότητα, χωρίς αντίσταση, δεν θα θερμαινόταν!

Και όπως φαίνεται στο άρθρο μας σχετικά με τα βασικά χαρακτηριστικά της μπαταρίας , είναι ακριβώς η θερμοκρασία λειτουργίας που καθορίζει το MDC μιας μπαταρίας.

Όσο χαμηλότερη είναι η εσωτερική αντίσταση, τόσο λιγότερο θα ζεσταθεί και τόσο καλύτερο είναι.

Αντίθετα, όσο μεγαλύτερη είναι η εσωτερική αντίσταση μιας μπαταρίας, τόσο περισσότερο θα τείνει να θερμαίνεται και τόσο χαμηλότερες θα είναι οι επιδόσεις της.

Αυτή είναι επίσης η γενική αρχή για την αξιολόγηση της κατάστασης μιας μπαταρίας.

Μια νέα μπαταρία έχει εσωτερική αντίσταση 50 milliohms ή μικρότερη, μια καλά χρησιμοποιημένη μπαταρία μπορεί να έχει εσωτερική αντίσταση 300 ή 500 milliohms.

Ορισμένοι φορτιστές όπως ο Opus BT-C3100 v2.2 ή το Nitecore SC4 μπορούν να κάνουν αυτή τη μέτρηση με αποδεκτή ακρίβεια.

Προδιαγραφές μπαταρίας

Μπορείτε λοιπόν να μετρήσετε την εσωτερική αντίσταση των μπαταριών σας όταν είναι καινούριες και αν έχετε την εντύπωση ότι οι επιδόσεις τους έχουν πέσει, ελέγξτε κάνοντας μια άλλη μέτρηση.

Η εσωτερική αντίσταση είναι επίσης υπεύθυνη για ένα φαινόμενο που είναι γνωστό ως «βύθιση τάσης».

Πτώση τάσης

Η πτώση τάσης είναι η διαφορά μεταξύ της τάσης χωρίς φορτίο και της τάσης κατά το φορτίο μιας μπαταρίας.

Εάν μια μπαταρία έχει τάση 4,2 V όταν είναι σε αδράνεια, αυτή η τάση θα πέσει μόλις φορτιστεί (όταν τροφοδοτήσει κάτι με ρεύμα)

και αυτή η πτώση της τάσης εξόδου είναι ακόμη πιο έντονη όσο αυξάνεται το ζητούμενο ρεύμα.

Επομένως, η πτώση τάσης είναι μια τιμή που εκφράζεται σε βολτ, μετρώντας αυτή την πτώση τάσης μόλις η μπαταρία είναι σε λειτουργία.

Ας πάρουμε ένα συγκεκριμένο παράδειγμα:

ένα πλήρως φορτισμένο Samsung 25R (εσωτερική αντίσταση: 25 milliohms) έχει τάση 4,2 V.

Μόλις συνδεθεί σε ένα κύκλωμα που ζητά 10 A, η τάση του πέφτει στα 4 V.

Με τα 15 A, η τάση πέφτει στα 3,9 V, 3,8 V στα 20 A και 3,7 V στα 25 A.

Η τάση αποκαθίσταται στα 4,2 V μόλις απενεργοποιηθεί το κύκλωμα (υπό την προϋπόθεση, φυσικά, ότι το κύκλωμα δεν έχει κλείσει αρκετό καιρό ώστε η μπαταρία να να αποφορτιστεί ουσιαστικά).

Η πτώση τάσης είναι 0,2 V, 0,3 V, 0,4 V και τέλος 0,5 V, αντίστοιχα.

Ο υπολογισμός της πτώσης τάσης είναι πολύ απλός με τον ακόλουθο τύπο, που δεν είναι άλλος από τον νόμο του Ohm:

Υποχώρηση τάσης = (Εσωτερική αντίσταση μπαταρίας) x (Ρεύμα)

Και αυτή η φόρμουλα μας διδάσκει πολλά!

Πρώτον, όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, όσο υψηλότερο είναι το ρεύμα (άρα όσο μεγαλύτερη είναι η ισχύς ατμίσματος στην περίπτωσή μας,

τόσο μεγαλύτερη θα είναι η πτώση τάσης. Ωστόσο, η πτώση τάσης συσχετίζεται επίσης άμεσα με την εσωτερική αντίσταση της μπαταρίας.

Όσο χαμηλότερη είναι αυτή η τιμή, τόσο χαμηλότερη θα είναι η πτώση τάσης.

Σε μια εξαντλημένη μπαταρία, η εσωτερική αντίσταση αυξάνεται και επομένως η πτώση τάσης αυξάνεται αναλογικά.

Προδιαγραφές μπαταρίας

Επιπλέον, η πτώση τάσης δεν εξαρτάται από την τάση της μπαταρίας, την οποία διατηρεί σε όλη την καμπύλη εκφόρτισής της.

Εάν η πτώση τάσης είναι 0,5 V, η φορτισμένη μπαταρία με τάση χωρίς φορτίο 4,2 V θα έχει τάση 3,7 V μόλις ενεργοποιηθεί το κύκλωμα.

Όταν αποφορτιστεί και η τάση χωρίς φορτίο πέσει στα 3,7 V, η τάση κατά το φορτίο πέφτει στα 3,2 V… η τάση διακοπής πολλών ηλεκτρονικών κουτιών,

τα οποία στη συνέχεια εμφανίζουν “χαμηλή μπαταρία” για να σας πουν ότι η μπαταρία είναι χαμηλή.

Επομένως, η πτώση τάσης εμπλέκεται άμεσα στη διάρκεια ζωής της μπαταρίας!

Μια μπαταρία με χαμηλή πτώση τάσης, και επομένως χαμηλή εσωτερική αντίσταση, μπορεί να παρέχει περισσότερη ισχύ,

αλλά θα έχει επίσης μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.

Με πτώση τάσης 0,5 V, θα αποφορτιστεί από 4,2 έως 3,7 V σε κουτί, ενώ με πτώση τάσης 0,1, θα εκφορτιστεί από 4,2 έως 3,3 V, οπότε θα έχετε πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.

Θα θυμάστε, στο άρθρο μας σχετικά με τα βασικά χαρακτηριστικά της μπαταρίας , ανέφερα ότι η χωρητικότητα της μπαταρίας μετριέται με πολύ χαμηλό ρεύμα εκφόρτισης.

Αυτό οφείλεται ακριβώς στη μείωση της τάσης. Χρησιμοποιείται χαμηλό ρεύμα για τη μέτρηση της χωρητικότητας από 4,2 έως 2,8 V,

Προδιαγραφές μπαταρίας

χωρίς πρακτικά πτώση τάσης, διαφορετικά, η μέτρηση θα εκτελούνταν από 4,2 έως 3,3 V για πτώση τάσης 0,5 V και η μέτρηση θα ήταν ασυνεπής.

Μπορείτε επίσης να μάθετε την εσωτερική αντίσταση μιας μπαταρίας εάν γνωρίζετε τη μείωση της τάσης της σε ένα δεδομένο ρεύμα:

Εσωτερική αντίσταση = (βύθιση τάσης) / (ρεύμα). Ωστόσο, πρέπει να είστε σε θέση να μετρήσετε αυτές τις δύο τιμές με επαρκή ακρίβεια, κάτι που μπορεί να είναι ακόμα δύσκολο.

Τέλος, η τάση είναι ένας άλλος λόγος που δυσφημεί τις παλμικές τιμές MDC που θεωρούν τόσο πολύτιμες οι rerappers.

Όταν διαβάζετε ότι μια μπαταρία 3000 mAh έχει σχεδιαστεί για MDC 40 A, θυμηθείτε τη μείωση της τάσης.

Με μια μπαταρία με εσωτερική αντίσταση 25 milliohms όπως η Samsung 25R από το προηγούμενο παράδειγμα, η πτώση τάσης είναι 1 V!

Έτσι, μόλις αρχίσετε να ατμίζετε, η τάση της μπαταρίας σας θα πέσει κατευθείαν στα 3,2 V. Με τα μηχανικά μοντέλα,

δεν θα έχετε τη μισή αναμενόμενη ισχύ και ένα ηλεκτρονικό κουτί θα εμφανίζει αμέσως “χαμηλή μπαταρία”, γιατί δεν μπορώ να σε ρωτήσω αν αστειεύεσαι.

Ένας άλλος λόγος για να προσθέσετε σε αυτούς που αναφέρθηκαν στο προηγούμενο άρθρο και να αποκαλύψετε πόσο γελοίο είναι αυτό το επιχείρημα πωλήσεων.

Μετρημένη ηλεκτρική τάση

Ο όρος μπορεί να μην είναι οικείος σε εσάς, και ωστόσο είναι πολύ πιθανό να γνωρίζετε την αξία του:

το “3,7 V” επισημαίνεται με σαφήνεια στις μπαταρίες που χρησιμοποιούνται για το άτμισμα.

Ένας αριθμός που φαίνεται να έχει βγει από το πουθενά, που προφανώς δεν χρησιμοποιείται ποτέ, αλλά φαίνεται παντού.

Προδιαγραφές μπαταρίας

Αυτή η τιμή εξαρτάται από τη χημεία που χρησιμοποιείται στην μπαταρία.

Για παράδειγμα, οι μικρές μπαταρίες AA έχουν ονομαστική τάση 1,2 V λόγω της χρήσης της χημείας Ni-Mh.

Οι μπαταρίες μας έχουν ονομαστική τάση 3,7 V ή 3,6 V επειδή χρησιμοποιούν χημεία Li-On.

Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε επίσης να προσδιορίσετε τον τύπο της χημείας που χρησιμοποιείται σε μια μπαταρία με βάση την ονομαστική της τάση.

Κατά τη χρήση, αυτή η τιμή δεν έχει μεγάλη σημασία για εμάς.

Εάν θέλετε να αποθηκεύσετε τη μπαταρία σας βέλτιστα για μεγάλο χρονικό διάστημα όταν δεν χρησιμοποιείται, φορτίστε την στην ονομαστική της τάση για βέλτιστη διατήρηση.

Αυτή η τιμή είναι επίσης η ιδανική τάση λειτουργίας της μπαταρίας.

Εάν φορτίσετε τις μπαταρίες σας στα 3,9 V και τις φορτίσετε ξανά όταν η τάση τους φτάσει τα 3,5 V, θα παρατείνετε σημαντικά τη διάρκεια ζωής τους.

Επίσης, εάν αποφορτίσετε την μπαταρία σας με πολύ χαμηλό ρεύμα, η καμπύλη εκφόρτισής της θα σχηματίσει ένα πλάτωμα γύρω από αυτήν την τιμή.

Για αυτόν τον λόγο, όπως είπα, αυτή η αξία δεν έχει πραγματική πρακτική χρήση στο καθημερινό άτμισμα, αλλά τώρα ξέρετε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για αυτό το κομμάτι ασήμαντο.

Χημεία

Ενώ το θέμα της ονομαστικής τάσης είναι κάπως ξεκάθαρο, αυτό της χημείας είναι… αναμφισβήτητα λιγότερο,

με όρους που χρησιμοποιούνται συχνά με οποιοδήποτε παλιό τρόπο, μεταξύ άλλων από ορισμένες μάρκες.

Σχεδόν παντού, μπορείτε να διαβάσετε ότι οι μπαταρίες “IMR” είναι οι πιο ασφαλείς και ότι θα πρέπει να αποφεύγετε τις μπαταρίες “ICR”,

καθώς είναι παρόμοιες με τις μπαταρίες Li-Po, οι οποίες είναι επιρρεπείς στο να πιάσουν φωτιά με την παραμικρή βλάβη.

Αυτό είναι αλήθεια, και όχι τόσο αληθινό, και στοχεύουμε να προσπαθήσουμε να ξεκαθαρίσουμε όλη αυτή τη σύγχυση.

Οι αναφορές χημείας μπαταρίας που θα συναντήσετε είναι IFR, IMR, INR και ICR.

Το “I” σημαίνει λίθιο, το οποίο μπορεί να μην είναι προφανές. Όλες οι μπαταρίες μας είναι κατασκευασμένες με λίθιο, μέχρι στιγμής, τόσο καλά.

Το “R” στο τέλος σημαίνει “στρογγυλό”, επομένως αναφέρεται σε μια στρογγυλή μπαταρία, η οποία δεν έχει καμία σχέση με τη χημεία.

Επομένως, αυτά τα ακρωνύμια δεν είναι καθιερωμένα πρότυπα χημείας και η μορφή τους είναι εντελώς άσχετη.

Τέλος, τα γράμματα στη μέση αντιπροσωπεύουν «φωσφορικό σίδηρο» στην περίπτωση «F»,

μαγγάνιο στην περίπτωση «Μ», νικέλιο στην περίπτωση «Ν» και κοβάλτιο στην περίπτωση «C».

Τώρα ας δούμε τι σημαίνει αυτό και ποιες είναι οι επιπτώσεις για την ασφάλεια της μπαταρίας.

Σχηματικά, όλες οι χημείες είναι ένας συμβιβασμός μεταξύ ασφάλειας και απόδοσης.

Όσο για τη χωρητικότητα και το MDC, θα πάρετε περισσότερο από το ένα και λιγότερο από το άλλο.

Με άλλα λόγια, όσο υψηλότερη είναι η απόδοση μιας συγκεκριμένης χημείας, τόσο χαμηλότερη είναι η ασφάλειά της και το αντίστροφο.

Προδιαγραφές μπαταρίας

Η απόδοση αναφέρεται σε αυτή την περίπτωση στο καλύτερο MDC για ίσο μέγεθος.

Και το “ασφαλές” υποδεικνύει ότι θα εκραγεί ή θα πιάσει φωτιά σε υψηλότερη θερμοκρασία και λιγότερο δραματικά όταν συμβεί ένα τέτοιο συμβάν.

Καμία χημεία δεν είναι απολύτως «ασφαλής» αυτή καθαυτή, αλλά παρόλα αυτά μπορούν να ταξινομηθούν με βάση αυτά τα κριτήρια:

Οι μπαταρίες LFP (ιόντων-φωσφορικού λιθίου ή φωσφορικού σιδήρου λιθίου) είναι οι ασφαλέστερες.

Είναι πολύ σταθερά, αλλά η ονομαστική τους τάση είναι απλώς 3,2 ή 3,3 V, δεν θα βρείτε κανένα για άτμισμα, κάτι που είναι πολύ κακό.

Ακολουθούν οι μπαταρίες LMO (λιθίου-μαγγανίου-οξειδίου), των οποίων οι επιδόσεις δεν αρκούν ούτε για άτμισμα. Για άλλη μια φορά, κρίμα.

Οι μπαταρίες με το χαμηλότερο επίπεδο ασφάλειας είναι οι μπαταρίες LCO (λιθίου-κοβαλτίου-οξειδίου), πιο γνωστές ως Li-Po (Lithium-Polymer).

Αυτές οι μπαταρίες πιάνουν φωτιά στη χαμηλότερη θερμοκρασία,

είναι επίσης πολύ ευαίσθητες σε κρούσεις και παραμορφώσεις η αντίδρασή τους είναι πιο δραματική όταν συμβαίνει, αλλά προσφέρουν επίσης καλύτερες επιδόσεις.

Πρέπει πάντα να χρησιμοποιούνται με κύκλωμα ασφαλείας και δεν θα τα βρείτε σε κουτιά και mods με ενσωματωμένη μπαταρία.

Ενδιάμεσα, με την ακόλουθη σειρά, θα βρείτε μπαταρίες NMC (νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου) και NCA (νικελίου-κοβαλτίου-αλουμινίου).

Τα NMC είναι επομένως LMO στα οποία έχει προστεθεί το κοβάλτιο στις μπαταρίες Li-Po για απόδοση.

Για το λόγο αυτό, είναι γνωστά ως «υβρίδια» και είναι ένα μείγμα δύο χημικών ουσιών, του LMO και του LCO.

Η ίδια αρχή ισχύει για τις μπαταρίες NCA, στις οποίες το μαγγάνιο αντικαθίσταται από αλουμίνιο,

οι οποίες όμως είναι αρκετά παρόμοιες και συχνά θεωρούνται «υβριδικές» για αυτόν τον λόγο.

Προδιαγραφές μπαταρίας

Επιστρέφοντας στις μπαταρίες IMR, INR και άλλες μπαταρίες, οι μπαταρίες IFR είναι ίδιες με τις μπαταρίες LFP.

Μέχρι στιγμής, όλα καλά, αλλά αυτές οι μπαταρίες δεν προσφέρουν αρκετή απόδοση για άτμισμα και ως εκ τούτου δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον.

Τα IMR χαρακτηρίζονται από μαγγάνιο και επομένως περιλαμβάνουν LMO (εξ ου και η φήμη των IMR για την ασφάλεια), καθώς και υβριδικά NMC.

Τα INR περιέχουν νικέλιο και έτσι περιλαμβάνουν τα υβρίδια NMC και NCA. Τέλος, τα ICR περιέχουν κοβάλτιο,

συμπεριλαμβανομένων και πάλι των υβριδίων NMC και NCA, καθώς και LCO, τις πολυσυζητημένες μπαταρίες LiPo που δίνουν στα ICR την κακή τους φήμη.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα διαβάζετε συχνά ότι πρέπει να χρησιμοποιείτε μπαταρίες IMR, ιδιαίτερα σε μηχανικά μοντέλα, και να αποφεύγετε τα ICR.

Όπως συμβαίνει συχνά, υπάρχει κάποια αλήθεια σε αυτή τη δήλωση, αλλά παρόλα αυτά είναι εσφαλμένη.

Τα IMR έχουν καλή φήμη επειδή περιλαμβάνουν LMO που δεν χρησιμοποιούνται στο άτμισμα και τα ICR έχουν κακή φήμη καθώς

περιλαμβάνουν μπαταρίες LiPo που αφορούν μόνο ενσωματωμένες μπαταρίες, αλλά ποτέ 18650 και άλλες αφαιρούμενες μπαταρίες.

Επιπλέον, πολλές μάρκες επισημαίνουν τις μπαταρίες τους ως εμπορικές IMR, απλώς για να προσφέρουν σιγουριά,

και θα έχετε δει ότι οι πληροφορίες που δίνονται από τις μπαταρίες IMR, ICR και άλλες μπαταρίες είναι άσχετες στην περίπτωσή μας.

Επιπλέον, στην περίπτωση του κλασικού IMR 18650, σας υπενθυμίζεται δύο φορές ότι η μπαταρία είναι στρογγυλή:

με το “R” στο IMR και το O στο τέλος… για να μην είχατε προσέξει μόνοι σας ότι δεν είναι κυβική.

Στην πράξη, οι μπαταρίες LiPo χρησιμοποιούνται για ενσωματωμένες μπαταρίες και οι υβριδικές για αφαιρούμενες μπαταρίες όπως η δεκαετία του 18650.

Επιλέξτε τις μπαταρίες σας με βάση τα χαρακτηριστικά τους, μπορείτε να αφήσετε τις ιστορίες για IMR και άλλες μπαταρίες εκτός των κριτηρίων επιλογής σας.

Ποσοστό εκφόρτισης

Ο ρυθμός εκφόρτισης, που σημειώνεται ως “C” στις μπαταρίες και τα φύλλα τεχνικών δεδομένων, είναι ένας αριθμός που προκύπτει από τον υπολογισμό:

C = MDC / Χωρητικότητα. Οι μονάδες πρέπει να είναι ίδιες, επομένως η χωρητικότητα πρέπει να είναι σε Ah (Αμπέρ ανά ώρα) όπως το MDC σε αμπέρ.

Όσο υψηλότερο είναι το MDC μιας μπαταρίας, τόσο μικρότερη είναι η χωρητικότητά της, επομένως τόσο υψηλότερος είναι ο ρυθμός εκφόρτισής της.

Αυτή η τιμή μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για τη σύγκριση της απόδοσης δύο μπαταριών με την ίδια χωρητικότητα:

αυτές με τον υψηλότερο ρυθμό εκφόρτισης θα έχουν επίσης την καλύτερη MDC.

Τούτου λεχθέντος, είναι προφανώς πιο γρήγορο να συγκρίνετε απευθείας τις τιμές MDC.

Το υποτιθέμενο κύριο σημείο του ρυθμού φόρτισης σας επιτρέπει να μάθετε τις σωστές τιμές για τη φόρτιση της μπαταρίας.

Θα σας εξοικονομήσω τους τύπους, στην πραγματικότητα δεν λειτουργούν για όλα τα μοντέλα μπαταριών.

Για να μάθετε το ρεύμα φόρτισης της μπαταρίας σας, απλώς ανατρέξτε στο φύλλο

τεχνικών δεδομένων της αυτό συζητείται στο άρθρο μας σχετικά με τη φόρτιση της μπαταρίας .

Μην ξεχνάτε!

Μην χρησιμοποιείτε ποτέ μπαταρία πέρα ​​από τις προδιαγραφές της, τόσο για τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας όσο και για την ασφάλειά σας.

Να μεταφέρετε πάντα τις μπαταρίες με κατάλληλη προστασία.

Τα περισσότερα από τα σπάνια ατυχήματα που συμβαίνουν συνδέονται με τη μεταφορά μη προστατευμένων μπαταριών.

Χρησιμοποιείτε μόνο μπαταρίες που είναι σε άριστη κατάσταση, χωρίς γρατσουνιές ή χτυπήματα.

Μην πετάτε ποτέ μια μπαταρία, τοποθετήστε την σε ένα συγκεκριμένο δοχείο ανακύκλωσης.

Προδιαγραφές μπαταρίας

Leave a Comment

Your email address will not be published.

0
error: Content is protected !!
X